+385994368870  info@inrebus.hr

Članovi tima bili su uključeni u dizajn, razvoj i implementaciju ERP aplikativnih rješenja koja obuhvaćaju sve glavne poslovne procese primjenjene u hotelskim sustavima. Pored enkapsulacije poslovne logike u pojedinim modulima, zahtjevi na takav sustav uključivali su stalnu dostupnost, skalabilnost, jednostavno održavanje, mogućnost proširenja modula za nove poslovne procese, centraliziranu administraciju, mogućnost konfiguracije ovisno o zahtjevima korisnika.

Aplikativni moduli razvijeni su na .NET Framework platformi koristeći SQL Server kao pozadinsku podatkovnu platformu, što je omogućilo ispunjenje svih ključnih zahtjeva na sustav. Kao korisnično sučelje prema sustavu korištena je klijentska Windows aplikacija putem koje je korisnik jedinstvenom prijavom mogao imati pristup svim aplikativnim modulima koji su mu dostupni, ovisno o konfiguriranim ovlastima.

Općenite značajke sustava:

  • svi moduli razvijeni na vlastitom framework-u za izradu aplikacija koji je omogućio brz i fleksibilan razvoj, praćenje izmjena i laganu implementaciju
  • korisnički računi na razini sustava (enterprise) uz jednostavno konfiguriranje korisničkih ovlasti (role-based)
  • brzo i lako verzioniranje (deployment verzija koristeći ClickOnce tehnologiju)
  • mogućnost personalizirane konfiguracije sustava putem parametara s mogućnošću dodavanja i izmjene istih u stvarnom vremenu
  • UI, usability (svi moduli pružaju isti look and feel  krajnjem korisniku putem jedinstvenog grafičkog sučelja i zajedničkih značajki i univerzalnih operacija, te omogućuju brz i jednostavan rad i učenje)
  • sustav upravljanja dokumentima i sustav izvještavanja

Modul upravljanja smještajnim jedinicama (PMS)

PMS modul uključuje upravljanje svim hotelskim smještajnim kapacitetima te omogućuje više konfiguracija (hotela i hotelskih objekata).

Usluge koje PMS pruža su:

  • konfiguracija kapaciteta (tipovi objekata, tipovi smještajnih jedinica, smještajne jedinice i njihove značajke)
  • upravljanje cijenama i cjenicima kroz sezone

Centralna prodaja i CRM moduli

Modul centralne prodaje na jednom mjestu objedinjuje sve funkcije potrebne za upravljanje hotelskim prodajnim kanalima putem. Neke od funkcija su:

  • booking (upravljanje rezervacijama),
  • rooming (smještaj),
  • kontrola troškova,
  • praćenje financijskih i fizičkih pokazatelja,
  • integracija sa CRM modulom za upravljanje adresarom, partnerima i kontaktima,
  • upravljanje prodajom kroz web kanale (mapiranje cjenika, aranžmana i kapaciteta na web-u, otvaranje i zatvaranje prodaje).

Modul recepcijskog poslovanja

Modul obuhvaća sve potrebne funkcije potrebne za rad hotelskih recepcija, od rezervacija preko smještaja do izdavanja računa i izrade faktura. Omogućen je rad sa svim tipovima gostiju (individualni, korporativni, grupe, kongresi,.. ), tipovima cijena i cjenika. Sustav izvještavanja nudi dnevne i periodične izvještaje na temelju statističkih i aktualnih podataka.

Glavne funkcionalnosti uključuju:

  • podsustav rezervacija i smještaja gostiju i grupa,
  • naplata usluga integrirana sa kartičnim POS uređajima,
  • upravljanje planom boravka, troškovima i uslugama gostiju i grupa
  • praćenje troškova i popusta,
  • akontacije,
  • interaktivni pregled zauzeća s pogledom na rezervacije i smještene goste i sobe u zadanom vremenskom periodu, te mogućnošću upravljanja istima,
  • noćna obrada koja obavlja dnevno punjenje statističkih tablica, pripremu prognoza i žurnala, pripremu izvještaja za prodaju i menadžment, priprema podataka za lokalnu turističku zajednicu i MUP, prijenos podataka u vanjske sustave,
  • predlošci za potvrde rezervacija i ponude,
  • sučelja s ostalim hotelskim sustavima kao što su minibar, telefonska centrala, sustav brava i ključeva, razna knjigovodstva,
  • tehnička služba i sustav kontrole kvalitete (praćenje kvarova i popravaka, radni nalozi).

Mobilne aplikacije

Razvijeno je više mobilnih i web aplikacija koje pomažu domaćicama i tehničkoj službi u obavljanju dnevnih operacija kao što su evidencija čišćenja soba, evidencija minibara i knjiženje troškova na recepciju, kontrola i praćenje kvarova u sobama. Aplikacije su instalirane na prijenosne uređaje i komunicirale izravno sa sustavom recepcije.

Web rezervacije

Web aplikacija prilagodljivog dizajna posebno razvijena za pružanje usluge rezervacije preko web-a i integraciju s modulom centralne prodaje. Rezervacija smještaja podijeljena je u tri koraka (u stilu wizard-a) koji vode goste kroz faze provjere raspoloživosti i unosa podataka, te ostvarivanja rezervacije i primanja potvrde. Rezervacije je moguće otkazati putem posebne stranice koristeći dodijeljeni jedinstveni ID. Aplikacija se može implementirati izravno u hotelsku web stranicu ili može služiti kao zasebni modul dostupan putem link-a.Izrađen je interface prema PHOBS sustavu - dohvat kreiranih web rezervacija iz svih povezanih sustava.

Modul hrane i pića

Modul obuhvaća upravljanje procesima u hotelskim ili zasebnim uslužnim djelatnostima (restorani, barovi,..), priprema podatke i parametre za rad POS kasa te prihvaća dnevne podatke nakon rada istih i priprema statističke tablice i izvještaje.

Glavne značajke:

  • upravljanje materijalima i artiklima,
  • upravljanje blagajnama, osobljem, opremom,
  • upravljanje normativima, cjenicima i menijima,
  • planiranje potrošnje,
  • vlastita proizvodnja (npr. slastice),
  • nadzor blagajni u stvarnom vremenu,
  • upravljanje slijedovima, happy hour, vizualno mapiranje rasporeda stolova,
  • sustav izvještavanja.

Materijalno i skladišno poslovanje

Modul obuhvaća rad sa skladištima i materijalima, služi kao pozadinska aplikacija za pripremu podataka za modul hrane i pića te knjiženje utrošaka iz istog.

Glavne značajke:

  • upravljanje skladištima,
  • upravljanje materijalima i zalihama,
  • knjiženje utrošaka,
  • inventure.

POS blagajna

Zasebni modul ugostiteljske blagajne koji obuhvaća sve funkcionalnosti potrebne za rad ugostiteljskog osoblja u hotelskim restoranima i barovima. Integriran s modulom hrane i pića, omogućuje usluge fiskalne blagajne te nefiskalne načine knjiženja troška, obuhvaća upravljanje smjenama i krajem rada puni tablice za dnevnu obradu u modulu hrane i pića.

Kontroling

Poseban modul razvijen u skladu s principima BI sustava, a omogućuje spajanje na statističke podatke pripremljene kao rezultat procesa obrada u sustavima recepcije i hrane i pića. Korištenjem prilagođene BI komponente omogućeno je interaktivno praćenje, transformacija podataka i izvještavanje. Primjeri upotrebe su praćenje statistika (fizičkih i financijskih pokazatelja) i indeksa od strane prodaje te prometa po načinima plaćanja, artiklima i konobarima od strane voditelja restorana.

Medicinski modul za lječilišta

Modul razvijen za potrebe vođenja rezervacija i lista čekanja lječilišnih gostiju i gostiju na tretmanima smještenih u hotelu. Uz integraciju s recepcijskim sustavom, modul je razmjenom HL7 poruka ostvarivao komunikaciju s vanjskim sustavom zdravstvenog osiguranja.

Fakturiranje

Aplikacija razvijena za potrebe izrada izlaznih računa prema podacima pripremljenim na recepcijama, POS blagajnama ili izravno u fakturiranju.

Financijsko knjigovodstvo

  • knjiženje dnevnog prometa na temeljnice,
  • prihvat podataka iz svih ostalih modula i podsustava,
  • priprema i prijenos podataka u vanjske sustave,
  • info sustavi,
  • priprema poslovnih knjiga,
  • bilance, RDG..